10 grudnia 2014

Wyniki - Mikołajkowe szaleństwo! #1

Ohayo!
Nomz, to ja. Dziś przychodzę do Was z wynikami Mikołajkowego Szaleństwa!
Pierwszą część wygrała.....................................
...................................................
..................................
...............
......
...
Stylówkalol=]

Gratuluję!

Pakiet nie został jeszcze w pełni dostarczony, (leniwiec wita) ale proszę, napisz mi jeszcze raz (głuchoniema)
jakie rzeczy chcesz.

  • Autograf (dałam)
  • Rzecz z l.ż ( jeszcze nie ma, dam ci z konta ''Keyleen2'' które jeszcze nie powstało xd)
  • 2x rzeczy z szafy ( dałam)
  • Pozdrowienie w poście ( cierpliwości, zaraz!)

POZDRAWIAM CIĘ KASIU, STYLÓWKOLOL=]

Tsa, wolicie inne pozdro? Ja tam się ie znam, no.

Taki tam post n szybko, bo lecę na zajęcia z gitary :)

PS. zgłaszajcie się do następnej części!

PS. Kocham to logo ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz