5 grudnia 2014

Powitanie + Kilka looków "Christmas Town"

Cześć. :)
Jestem nową redaktorką na tym blogu. ;)
Tak krótko o mnie: Mam na imię Laura, mam 13 lat, moje hobby to rysowanie, interesuje się kulturą japońską, mój nick na MSP to PrettyDolly. :)

A teraz przejdźmy do looków. :)

Look nr 1 (Dla dziewczyn)

Włosy - Get Pumped, koszt 500 sc, dla VIP
Kokarda - Sprinkles, koszt 400 sc, nie dla VIP
"Maskara do rzęs" - Thick Lashes, koszt 500 sc, nie dla VIP
Róż do policzków - Freckles, koszt 450 sc, nie dla VIP
Sukienka - Cotten Candy Cute, koszt 1400 sc, nie dla VIP
Buty - Yummi Feets, koszt 550 sc, dla VIP

Łączny koszt - 3800 sc

Look nr 2 (Dla dziewczyn)


Włosy - Retro Grunge, koszt 600 sc, nie dla VIP
Kolczyki - Swirled, koszt 350 sc, nie dla VIP
"Maskara do rzęs" - Thick Lashes, koszt 500 sc, nie dla VIP
Róż do policzków - Freckles, koszt 450 sc, nie dla VIP
Sukienka - Dazzling Darling, kozst 750,nie dla VIP
Buty - Cutie,koszt 525 sc, nie dla VIP

Łączny koszt - 3175 sc

Look nr 3 (Dla chłopaków)

Włosy - Slick Back Boy, koszt 550 sc,nie dla VIP
Koszula - Star Guy, koszt 600 sc, nie dla VIP
Spodnie - Chill Factor, koszt 575 sc, nie dla VIP
Buty - Topping, koszt 500 sc, nie dla VIP

Łączny koszt- 2225 sc

To na tyle. :)
  Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz