10 grudnia 2014

look 'Bubble Girl'

Ahoj!
Witam Was zacni człowiecy, to ja. xd. Oj, no kto w ten sposób pisze 'XD'? No tag, Miluśka♥
Przychodzę do Was ludziowie (inna odmiana) z moim nowym look'iem. Oto i on:

Bubble Girl


Musiała zamknąć oczy, no. ;_;
Poza tym jest #lofsłtmójewer. Pewnie się dziwicie - tytuł Balonowa Dziewczyna, a bez gumy w buzi. Sory, ale stwierdziłam że jakoś mi tu nie pasuje. Uważam, że włosy są tu środkiem, wzorem, a reszta tylko ''dopełnienie''
 Uszka słodko wpływają na delikatną kolorystykę look'a.
Buty - wzięłam z łąpanki xD. Zawsze biorę balerinki, lub te. Powiem wprost - nie mam głowy do butów ;_;
...
Nom
siema
wasz
ulubiony
monolog
nadchodzi
i
się
kończy..?



 Cena: Lel. 1850, serio? Tanio, według mnie jest warty nawet więcej.
Spodziewałam się drożej, no. Polecam kupić, naprawdę!

Skład:


Włosy: Fajne. Mają taki giga-mega przedziałek, który bardzo mi się podoba.
Nazwa też mi pasuje, NIE WIM CZEMU. Dobrze, że są dwóch kolorach, takie 'cieniowane'.
Między innymi dla tego je wybrałam. 10\10, kocham ♥

Sukienka: E. Średnia. Nie podoba mi się, aczkolwiek do look'a pasuje jak ulał. Dziwne są te paski, nie wiem co modzi chcieli przedstawić... Tęcza..? xd. Nom, ale myślę że naj naj naj naj naj
lepiej wybrałam ją z calutkiego look'a. 9\10

Buty: Hmm... Tak, tu znawczyni butów xd. Nie wiem. Serio, nie wiem. Nie. wiem. Może lepiej by tu pasowały balerinki, ale miałam je już w trzech look'ach z rzędu, i nie chciałam się powtarzać. 9\10... Ok?

Dodatki: Uszka. Nom. Kocham je ♥ Zawsze, (prawie) do wszystkiego pasują, i świetnie zastępują gumę do żucia. A poza tym, bez nich ocena włosów spadłaby do 7\10, bo bez ószek (błąd specjalny) byłyby NIKIM xd.  10\10, lof ewer, kórde

Ogólna ocena look'a: 38\40, super ♥


Paleta: (dopiero?)
















Jesteście mądrzy i wiecie co do czego. Z resztą look jest
tylko w dwóch kolorach, łał.

Inne wersje kolorystyczne:

1 wersja kolorystyczna:


Hmm... Zielono - fioletowe? Nieźle to wygląda, ale fiolet jest nieco za mocny dla delikatnej zieleni. Wolę oryginał, mimo wszystko.  Na mnie ta wersja wygląda tym bardziej okropnie, przez moją - NOWĄ! - skórę. Ale jak ktoś lub zaszaleć, to proszę.
...
OMG
zapchnę
trochę
miejsca
bo
nie
mam
co
napisać
xd



2 wersja kolorystyczna:

Ech. No tak, NEŁONIKI ŻONCOM xd.  Fajna wersja, ale nazwa sukienki to Pastel Joy. Pomyślże, no, logicznie. Ech. Wedłu mnie ogólnie - w całym look'u - kolory nie są zrównoważone. W tym przypadku jest to żółty. Całkowicie pochłania róż. W oryginale wygląda to normalnie, nie wiem, jakoś tak. Ogólnie t dwa COLOURKI fajnie wyglądają razem.
...
TROLOLOLOOO
a
ja
umiem
fajnie
zapychać
lepiej
niż
ty
xd


Nomz, to na tyle. Look możecie kupić u mnie pod nazwą Bubble Grl.

Posdr,

 
Łot, że co?! No tak, nowe logo mojego autorstwa!!!!!111













 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz