5 grudnia 2014

Scary Xmas & Pierced Deer - #looks

Hej! Tu Zue. Tak. Ja. :)
Dzisiaj przygotowałam dla was dwa looki. Jeden nie jest mój. Drugi tak. Ale i tak pytajcie, czy możecie kupić. Zgodzę się. Ale pytajcie.
Ok. Zaczynamy?

1. Scary Xmas (w moich lookach nazywa się on "Look NielegalnejAdrjanny" ale tu pozwoliłam sobie nadać mu nazwę)


Bardzo mi się podoba. Jest taki mroczny ii... no, po prostu to mój styl. Oceniam go 8/10, ponieważ... te włosy szybko mi się nudzą. Eh. Czasem tak mam. Wiem, jestem dziwna. :')

Skład i cena (palety nie będzie, bo kolory to biały i szary, a inne wersje kolorystyczne potraficie wynaleźć sami [wiem, że potraficie! ;3])


Tatuaże możecie usunąć.

Nomz, drogo, ale to przez te cholerne tatuaże i makijasz które-musiałam-dodać-bo-tak. A 4 dmd przez bluzkę. No co zrobisz, nic nie zrobisz.

2. Pierced deer (ten już mojego pomysłu ;3)


No kurde, czemu uwielbiam robić looki z rogami? Hehe. Ten również mi się podoba, jest cudny. Oceniam 9/10. Buty trochę źle dobrałam. Ale i tak kocham.

Skład i cena (tak samo jak w pierwszym przypadku ; dodatkowy kolor to taki brązowo-czerwony)


AAAAAAAAAAA znowu tatuaże! Kurde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Też drogi. Ale bez tatuaży będzie taniej. Choć gorzej, jeśli chodzi o całość i... piercing ;-; No bo Pierced Deer ;-; A więc musi być. I już.

Nomz, mam nadzieję, że looki wam się podobają. Komentujcie posty. Ave hejvimetal. Hehehehe.

Chcecie moją mordę? Macie.


HAHAAHHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA XDDDDDDDDDDDDD Musiałam dodać tą wróżkę, sorry. HEHEHEHE. Beka.
Ale serio, ta dziewczyna to ja, za mną moja szafa, a obok szafy moja półka z książkami. Nie mieszczą się :<

To by było na tyle. PA.

Logo od Inde :3 Dzięki, jest super!

1 komentarz:

  1. *-* Looki piękne, cudne. Zawsze mi się takie podobały, ale mam za ciemną skórę i to okropnie wychodzi xD U ciebie za to ślicznie!
    Hehehehehe ach ta przerupka zdencja xD Miszcz piżapa, normalnie xd
    Logo od Inde jeszt cudne (look na nim też). Okey kończe tego głupiego, durnego i jakie są tam jeszcze synonimy, koma.
    Posdr
    ~Kaśka,niektoinny;p
    Tsa, gupffgua jeżd *; Oszywiście

    OdpowiedzUsuń