26 grudnia 2014

Przeprosiny? + Co słychać na forum? #2

Witajcie.
Tu ta co nie pisała. Kaśka. Ktoś pamięta? Nie dawałam oznak życia od 17 grudnia, czyli przez 8 dni. Długo. Przepraszam. A może tak:

Przepraszam, że nie pisałam.

Tak, bawimy się bloggerem.
Teraz może do posta przejdziemy? Oke.

1. Zombi.

Znany. Widać, że lubiany. Był taki temat, tylko chyba z 30 wojną światową. No cóż, zbyt inteligenty temat to nie jest, chociaż... chociaż co... No właśnie. Eh, Kaśka gadasz piszesz od rzeczy ;-; Dobra temat taki sobie, znany. Ocena: 6/10.

2. Jakie jest twoje 352 imię.


Kolejny znany temat. Nie lubię takich. Są bezsensowne. Co nam da to 352 imię? No właśnie- NIC. Bezsensu. W dodatku na końcu tematu, zamiast kropki powinien być pytajnik. Ocena: 3/10.

3. Czy zamienilybys konto z osoba wyzej ?


Już w samym temacie mamy tyle błędów, że aż szkoda wejść. Ale ogólnie tematu takiego nie widziałam, więc plus za oryginalność. Temat sam w sobie nie jest jakiś fajny. Więc daję 6/10.

4. Trik na symbole!


Tu przynajmniej coś fajnego. Oryginalny pomysł, nie widziałam takiego. Może na amerykańskim MSP był taki, ale na polskim- nie. Poza tym Pisane bez błędów. Fajny pomysł. Daję 10/10.

5. Zmienić... ?

Znany temat, jedynie tytuł zmieniony. Ma na celu napisania, co ma zmienić osoba powyżej. Nie podoba mi się ten temat. Często ludzie poniżają osoby z niższym levelem. Nie grałam jeszcze w tą "grę" i szczerze nie zamierzam. Ocena: 4/10.

6. +30 level

Szczerze? Nie wiem o co chodzi w tym temacie :D Ale tak serio. Podobno dodajemy 30 level. Mi wyszłoby 44, jeśli o to chodzi. I chyba dużo osób nie łapie tego tematu xD Zaliczam się do tych osób. Ocena: 6/10.

No. To tyle. Post krótki, wiem. Sorki.
Tak, więc wyrażajcie swoje opinie w komentarzach.
Ja Was żegnam.


Podoba się logo?

2 komentarze:

  1. No, to i ja skomentuję twojego posta. Hmm, coś późno, leń.
    Ogólnie piszesz fajnie, ale dość ostro oceniasz te posty.
    No dobra, inteligentne to one nie są.
    A, no i śliczne logo ♥ Żebym ja tak umiała...
    \Żel ( neff zrobienie), Milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ja ogólnie ostro oceniam xd No cóż taka już jestem. Ale jak nie są inteligentne to co poradzić? A ja właśnie takie specjalnie wybieram ;d
      Posdr
      ~Manda

      Usuń