10 grudnia 2014

Loga #1 - ŚCIĄGACZ WITA xd

Hejson!
Nomz, tak, znowu ja.
Nie wiem czemu, ale jakoś tak wzięło mnie na robienie lóg.
Wiem, wiem, że te mojego autorstwa mają słabą jakość, i są dość zwykłe, ale mimo to uważam, że
robię postępy. Ostatnio Kaśka ( stylówkalol=]) zrobiła mi, jakże zajebiste ( no sory) logo.
Niestety mój głupi laptop za chiny nie chciał go pobrać ;c
Nie poddałam się jednak, i po mojemu odwzorowałam to logo.
Mam nadzieję, Kasiu, że się nie obrazisz. Będę pisać że to twój pomył, ok? Jeszcze raz przepraszam.
No, a może pokażę te loga?

 
 
 
 
Hmm.. I co? Drugie logo w zupełności mojego autorstwa, pierwsze to przerobione Kaśki. Podkreślam, że oryginał w jej wykonaniu był wiele ładniejszy.
A, no i przepraszam za napis ''zyczy'' zamiast ''życzy''. Ta czcionka, jako jedyna pasująca, nie posiada polskich znaków.
 
Ale ogólnie, co sądzicie o moich (nie całkiem) logach? Wykonane się liczy, nie pomysł (który z resztą nie jest mój). Myślę, że jakość itp. wychodzi mi coraz lepiej.
 
Jeśli chcielibyście dostać ode mnie jakieś logo ( w co wątpię, wy pewnie wolicie od profesjonalistów) proszę, piszcie. Jeszcze raz przepraszam Kasię i Was, z to, że post był taki krótki ;c
 
 
Bonus: Mój 'grafik' pisania postów:
 
Wtorek: look
Środa: TOP model
Piątek: loga ( jeśli się zgłosicie)\ W głębi MSP
 
To są posty, zaplanowane na 1OO% Pewnie będę pisać o wieeele częściej, ale te notki
pojawią się na pewno ;-)
 
 
~Posdr od ściągacza lóg,
 
 
 
Kópa, tu będzie mój pomysł.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz