20 grudnia 2014

Czy aranka03 przeszła prawidłowo okres próbny?

Witam :)
Tu Zue, znalazła czas, wowow. Dziś taki post... mniej wyczerpujący, ale spoko.
Jak wiecie, jest przerwa świąteczna, jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! ♥ Z tej okazji właśnie znalazłam czas. Wiem, wiem, mam stopa (?) na blogu, ale tak jakoś pomyślałam, że go zaniedbuję.
Postem jest... informacja.

Czy aranka03 przeszła prawidłowo okres próbny?

Okej... poniekąd. Olu, za dużo reklamujesz swojego bloga. Poza tym czasem popełniasz błędy, ale rzadko. Zdania nie są do końca zrozumiałe, ale posty i tak ci wychodzą. Dodatkowo zauważyłam, że ty po prostu kopiujesz posty stąd (oczywiście swoje) na swojego bloga bądź odwrotnie. Nie akceptuję takich rzeczy.

Podsumowanie :

Z przykrością stwierdzam, że musisz jeszcze poćwiczyć. Przepraszam. Niedługo prawdopodobnie zorganizuję kolejny konkurs, więc próbuj do skutku. Mam nadzieję, że to nie zaważy na naszej przyjaźni w prawdziwym świecie.  Jeszcze raz przepraszam :C Ale w życiu zdarza się wiele niepowodzeń, coś o tym wiem [...] 

Co jeszcze możesz zrobić?

Możesz podesłać mi inną notkę, poprawioną, na maila. Do końca tygodnia będę ją przyjmować. Jeśli mi się spodoba, przyjmę cię, ale już nie na okres próbny, a na zawsze. Mam nadzieję, że akceptujesz moją decyzję. 

Tak. I to był właśnie post. Olu, tylko mi się tu nie obrażaj...! Proszę. 

Pozdrawiam serdecznie wszystkie gimby oraz niegimby. Joł.

ta, Kirito z SAO II jako babka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz