25 grudnia 2014

Tap madlowy projekt ;3 ~Milka

Heloul People!
Tu Mila, niestety znowu ze srajpada ;c
Ale nie, nie będzie to post informacyjny, ale
i nie o EmEsPe.
Noo, ale więc o czym?

Pokażę Wam mój noffy Tap Madlowy projekt c;



Jaaakaa piękna jakość, Srajpadzik się postarał xd
Sławny łokieć drugiej Madylki, whaw, pewnie piszczy z radości xd

Nie no, widać że się podszkoliłam, nie?
Muszę przyznać że pomysł nie jest do końca mój ( moooże sami się dowiecie ;p )
ale to nie zmienia faktu, że koham [b.spec.] ten projekt <33
Najlepiej wyszła mi, moim zdaniem, spódnica i ewentualnie wgniecenia
( łoooł, jak to się zwie?) w bluzeczce.
Jeśli chodzi o pomysł, to myślę że buty wymyśliłam najlepiej.
Nie wyszły tak jak chciałam, ale co.

A jak Wam podoba się ten projekt? Może kiedyś przeniosę go na EmEsPe ;)
Komentujcie!

Żegnam, to na tyle. Łohohohhoo mam logo na telefonie, haa!!!11


Eee, dla mnie to święta mineły c; ( choć wiem że naprawdę nie )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz