6 grudnia 2014

Mikołajkowe szaleństwo ♥

Mikołajki!
A, no fakt, hej, czy jak tam. Jak upływa Wam mikołajkowy poranek? xD. U mnie super. Kończę robić album na przyrodę i oglądam powtórkę Masterchefa. Buuuuuu... Dawid odpadł ;c Tak na niego liczyłam... Jutro finał, jej! Dobra, wracam do tematu mikołajek ;-;
Co dostaliście? O ile w ogóle coś..? U mnie cienko, aczkolwiek jestem nawet zadowolona. Dostałam czapkę i rękawiczki z CROPP'A. Fajne, ale mama mogła wybrać je ze mną, bo nasze gusty są całkiem odmienne. Rzecz jasna mój brat dostał 'Puszkę z kartami'..? No i teraz siedzi >>OBOK MNIE<< i ciągle krzyczy ''Patrz, Ronaldo na TOP masterze..!'' albo '' O, herb Juventusu!'' (cokolwiek to ma znaczyć). Ale wróćmy do MSP. Dziś w kalendarzu był na serio fajowy prezent, taka czapka. Nie w moim stylu, ale lepsza od tej pierwszej. Nie wstawie screen'a, sami się dowiecie (no dobra, nie chce mi się xD)

Ale o co chodzi z Mikołajkowym szaleństwem? To proste.  Wylosuję jedną osobę, która zgłosiła się w komentarzu i dam jej:
  • Autograf
  • Prezent z listy (Być może z innego konta, jego nazwa zawsze będzie 'Keyleen[liczba]' np. Keyleen8 itp.)
  • Pozdrowię w poście.
  • Oddam dwa ciuchy z szafy
Myślę, że to nie tak mało. Mam nadzieję że będzie to również motywacją dla Was do komentowania postów na tym blogu. Aby wziąć udział w losowaniu napisz w komie:

  • Twój nick na MSP
  • Który ciuch z listy chcesz
  • Jakie ciuchy z mojej szafy chcesz  (możesz napisać że zobiłeś\aś mi look'a, podaj wtedy nazwę)
Proszę, komentujcie. Będzie mi miło, a Wam może się poszczęścić, bo pewnie konkurencja będzie mała-,- To na tyle, jeśli chodzi o Mikołajkowe Szaleństwo. Czekam na zgłoszenia do środy (10 grudnia)

Wiem że krótki post, ale kończę robić album na przyrodę. Czyli niedługo coś napiszę... Co powiecie na W głębi MSP #3?

~Psdr, Kejla, Mila.

Nie wiem w jakim folderze mam logo, więc zadowolicie się fotą z neta :8


 
PS. ten tekst mnie rozwala -,-









4 komentarze:

  1. Zglaszam sje, a co c;
    Jeżeli chodzi o rzecz z lż to poproszę taką koszulę mientową (lub co tam wybierzesz).
    Looka dla Ciebie zrobiłam, nazywa się "*-*" (bez tego czegoś: "). Tsaa inteligentna nazwa, nkrmalnie -.-
    Posdr
    ~Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa: aranka03
    Rzecz z l.ż. : Obojętnie (Ale coś VIP, najlepiej)
    Rzecz z szafy: Ty wybieraj ;3

    Pozdrowienia Olcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie oprócz Was, dziewczyny nikt już się nie zgłosi, ale poczekajmy do środy. ♥
    ~psdr, Kejla, Mila♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Aranko, Olu, czy rzeczy z szafy mogą być "emo" czy wolisz kolorowe? ;*
      ~mila znowu

      Usuń