11 grudnia 2014

Konkurs 'Christmas Romance'

OMG.
Eh. Hej.

Czemu takie przywitanie?
Otóż jestem dziś nieco przybita.
Nie wiem czemu, tak se.

No ale, wiem, że dziś według mojego rozkładu, który wczoraj Wam podałam, powinnam zrobić
TOP model #2
Na MSP pojawił się jednak zupełnie nowy konek.
Opiszę go dla Was, bo nie mam przy sobie szkicownika ;c

Motyw:

 
 
OMG, ja kocham te włoski ♥ Szkoda tylko, że obydwie dziewczyny mają je na sobie.
Jeśli chodzi o sam motyw, to podoba mi się ta animacja (a raczej animacje!) z sercem.
Mały błąd jest przy tej dziewczynie na łyżwach ( patrz - spódnica), ech.
Motyw oceniam 8\10
 


Ubrania:

 
 
 
 
 
 
5 stron, wowow, modzi. Z przykrością stwierdzam że wiele rzeczy nie jest nowych.
Jak już mówiłam naj naj lepsze są te włoski, taki kucyk. Aw. Reszta ciuchów to tak średnio -
jaki związek z romansem mają ciężkie, zimowe buciory? xd. Ale drugą - i nie ostatnią - rzeczą,
która jest ładna, jest ta VIP'owska sukienka za 650, różowa z tym serduszkiem. Ceny - no comment.
Sukienka 1300, SZALIK (!!!) 1400, inna sukienka 1800.. MSP drożeje, no. Ciuszki oceniam 7\10
 
 
Animacje: (nieee!!!11)



 
 
Nazwa: Christmas photo          
Cena: 750                                  
Rodzaj: VIP                              
Kategoria: Aktorstwo&taniec ( no comment)
Opis: MS robi sobie - a przynajmniej jej się tak
wydaje - zdjęcie ramką. ACHA.
 Moja ocena: Em, dziwny pomysł, ale, o dziwo,
  animacja nawet mi się podoba. 9\10, ok?
 
 
 
Uwaga! Jest jeszcze jedna, prawie identyczna animacja o nazwie
Boys Kiss, której leniwej Mili nie chciało się opisywać xd.
Prawie niczym się nie różni, no.
 
Nazwa: Girl Kiss\Boy Kiss
Cena: 6
Rodzaj: Diamonds
Kategoria: Miłość&emocje ( ech, nareszcie pasuje xd)
Opis: MS wypina tyłek i udaje że kogoś całuje. Obok niej latają takie serduszka, ŁAŁ. Potem nad nią pojawia się wielka, czerwona połowa serca. Nomz, dziwne. Prawie identyczne obydwie animy.
Moja ocena: Eee.. Nie lubię takich animek, gdzie MS stoi bokiem, a w dodatku całuje. Może przyda się do filmu, ale nie do statusu. 6\10
 
 
Nazwa: My heart to you
Cena: 600
Rodzaj: VIP
Kategoria: Miłość&emocje
Opis: MS najpierw trzyma małą połówkę czerwonego serca
i pojawia jej się dymek w którym dwie połówki się łączą ( tego kawałka nie uwieczniłam)
A potem, jak widzimy na screen'ie wyciąga rękę i łączy swoją połówkę z jakąś inną. Nomz, tsa,
skomplikowany opis, sory.
Moja ocena: Co tu mówić pisać? Animacja jest spoko, ale że tak dużo
się w niej dzieje, nie mogę jej ogarnąć. :\ 7\10






Nazwa: Cocoa Love
Cena: 500
Rodzaj: nie VIP ( wreszcie!!!)
Kategoria: Podstawowe
Opis: MS siedzi na zaśnieżonej ławce i pije herbatę. Taka tam norma xd
Moja ocena: Prosta, fajna animacja. Nic dodać, nic ująć. 10\10


 
 Super Kejla, zamykaj oczy, oby tak dalej xd

Nazwa: Snow Love
Cena: 800 ( super, ale tanio ;_; )
Rodzaj: nie VIP
Kategoria: Miłość&Emocje ( Znowu, kórde!!!11)
Opis: MS rzuca śnieg w górę, a ten z kolei formuje się w serce.
Moja ocena: Znowu. Prosto, logicznie. Również bardzo mi się podoba,
 tylko ta cena... ( jej nie policzę) 10\10

























Och, ostatnia!

Nazwa: Going Home For Xmas
Cena: 450
Rodzaj: Nie VIP
Kategoria: Zabawa&Czad ( acha)
Opis: MS idzie bokiem i ciągnie za sobą sanki, na których leży choinka.
Moja ocena: Również proste, ale nie podoba mi się to że MS jest bokiem ;c 9\10

Ogólna ocena animek: 61\70 czyli w skrócie ok. 8\10

Rzeczy:

Serio. Odejmuję tą kategorię. Ja kompletnie nie znam się na rzeczach,
tylko wprowadziłabym Was w błąd :\ Sorry. Zamiast tego będzie inna kategoria,
a mianowicie...

Look:

Nomz, fajna kategoria, nie? W look'u wykorzystałam tylko
jedną rzecz spoza konkursu; szaliczek. Komplet na maksa mi się
spodobał, chyba go kupię ♥Już dodany na listę. Serio, mega. Uważam że najlepiej wybrałam kolor, naprawdę bardzo ''romansowy'' xd. Jak już go kupię, nazwę go Crazy skater girl,
czyli Szalona Łyżwiarka. ( Jeśli nie widać - ma łyżwy na nogach!) 10\10, kocham ♥
...
Nom
nawet
w
takim
looku
zapychacz
Was
dorwie
xd
...

Tła:


 
 
Jak się pewnie domyślacie - drugie jest dla VIP. Wow, właśnie zobaczyłam, że to pierwsze,
nie VIP'owskie kosztuje 250sc! Nie jest jakieś najpiękniejsze, mimo wszystko polecam kupić!
A, no właśnie, o tłach: Drugie zdecydowanie bardziej świąteczne, co nie oznacza że ładniejsze. Pierwsze, tańsze, również jest bardzo ładne, ale bardziej zimowe. Tła m się ogólnie na maksa, nie wiem czemu, podobają 10\10
 
 
Ogólna ocena konkursu: 43\50, bardzo dobrze.
 
Mi się ogółem konkurs nawet podoba, ale to tylko moje zdanie.
 
Posdr,
 
 

 
Które ładniejsze? ( PS. mam fazę na robienie zimowych\świątecznych lóg)

 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz