5 grudnia 2014

Sposób: Jak mieć całą l.ż? ~By Mila~

Heii!
No, to ja, znowu. Mówiłam że napiszę wieczorem ale moje zajęcia dodatkowe zostały odwołane. No, dziś pokażę Wam sposób\instrukcję jak w ok. pół godziny zyskać całą l.ż (To jest rzeczy do ok. 2000 sc). Zaczynajmy!

1. Klikamy na znaczek 'CHAT' przy pasku znajomych:



2. Klikamy na żółty prostokąt z napisem 'Zaproś znajomych' który jest na samej górze


3. W pustym polu wpisujemy swój adres e-mail
4.Wysyłamy wiadomość
5. Wchodzimy na maila, i otwieramy tę wiadomość


4. Klikamy na linka do MSP.
5. Wyskakuje nam taki komunikat: [ Klikamy TAK]






6. Wyskakuje nam tworzenie nowej MS. Tworzymy ją ładnie, bądź klikamy gotową.
7. Wpisujemy jakiś login, oraz ŁATWE hasło.
8. Tworzymy nową MS.
9. Nie otwieramy prezentów ( wiem że kusi) tylko wchodzimy w profil swojej normalnej MS (w moim przypadku Kejli)
10. Oglądamy sobie wszystkie filmy.
11. Mamy ok. 4 level.
12. Robimy zadania. (W trakcie zadań z kupowaniem rzeczy 'Modowego Guru' kupujemy odznaki z delfinkiem za 20sc - są w TOP.)
13. Po zrobieniu zadań wchodzimy w SKLEP, a następnie w TOP. Kupujemy 16 odznak z delfinkiem.
14. Odbieramy brązowy i srebrny award za kupione akcesoria.
15 Mamy 6 level!
16. Wchodzimy w swoją l.ż i kupujemy tyle, na ile nas stać :D
17. Wasza MS dostanie 200 sc. (za co - będzie pisać)



Sorry, ucięłam :\ Taki to mam sposób. Ja zrobiłam już 21 takich kont (wow) jeżeli mi nie wierzycie sprawdźcie mój award, za 4 konta będę miała diamentowy :) Jest też nieco inny sposób, lecz bardziej czasochłonny. Jeśli jesteś VIP nie musisz kupować odznak, tylko dawać grafy. VIP STAR daje co 2 minuty, więc trochę po trochu, aż będzie 6 level i o 300 więcej kasy niż w wyżej podanym sposobie. Ale ja osobiście praktykuję poprzedni, tak więc niedługo diamentowy award za tworzenie tych kont ( 125tysi, kupię wtedy BOOSTERA i będzie 250tyś :D) no i nowy poziom :>


Brakuje mi 30 tysięcy. To jest naprawdę BAAARDZO mało ;c Pomożecie? Graf? Was to nic nie kosztuje, a możecie sprawić radość innym!

Tsa, macie mój monolog :) Nie no, naprawdę możecie pomóc... To tak mało. Pff, znowu zaczynam ;_; Mam nadzieję że post się podobał ♥

~ Mila ze starym logiem









1 komentarz:

  1. Pomysł fajny, muszę wypróbować c; Wiedziałam o tym sposobie, ale NIGDY nie wiedziałam, jak zaprosić. I tu Ty wyskakujesz z tym sposobem xD Bardzom fajny, jeszcze raz napisze.
    Posdr
    ~Kaśka
    Tak bd sie podpisywać, jkbc *;

    OdpowiedzUsuń