13 grudnia 2014

Look 'Crazy Skater Girl'

Hejson!
Tu, tak bardzo aktywna, Milka.
Jestem MEGA, meeega szczęśliwa, bo właśnie... Trafiajcie xd:
a) Dostałam nowy telefon
b) odzyskałam stare konto na MSP
c) Mój art. uzyskał 294 Lof it.
...
...
...
odpowiedź ''b''!

Odzyskałam stare konto, z 16 - również - levkiem.
Taa, tyle że na Kejli wbicie 16 levli zajęło mi ok. 1,5 miecha, a na tym koncie rok xd.
Dobra, ale jak się nazywam..?

Lovcia809

Hehs, co za nazwa xd.
Wymyślałam ją jak byłam mała, sory.
Błagam, nie zapraszajcie mnie, bo nie mam tam miejsca w znay ( tylko 652 )

Hmm, ogłoszenia parafialne z głowy, a dziś przygotowałam dla Was nowego look'a.
No... Dobrze, przyznam się. Jest to komplet, który wymyśliłam gdy opisywałam nowy koneQ.
No, wiecie o który chodzi. Taki różowy. Aw. Po prostu się zakochałam. Co zrobisz? Nic nie zrobisz! xd

Crazy Skater Girl

Kocham ♥
Zrobiłam go już wcześniej, i  resztą Wam go pokazałam. Ogólnie, w ocenie konków nie będę robiła look'ów, które potem kupię, ale ten po prostu tak mega mi się spodobał *-* Nomz, ale tak o komplecie: Uwielbiam te włosy, już pisałam. Sukienka niezbyt mi się podoba, ale z szalikiem wygląda pjełknie ;* Jedyne, co mi się nie podoba, to te łyżwy. Jednak bez nich, nazwa byłaby do niczego. Szalona łyżwiarka bez łyżew? Niems, taka głupia nie jestem. To były jednak jedyne w sklepie. No ale co tak mi się w nich nie podoba? Te.. Błyskotki. Nie widać, w jakim są kolorze :\
Ogólnie kocham tego look'a ♥
...
Rozpisałam
się
ale
zapychacz
dorwie



Skład:








Włosy: Znacie moje zdanie. CUD MIUD I MALINA xd. Ogólnie, sama nie wiem co mi się w nich tak podoba. Może to, że kucyk jest tak 'niechlujnie' zawiązany? Lubjem takiem, no. Włoski można, jeśli chcecie kupić look a nie posiadacie VIP'a, zastąpć nieco droższymi, tylko bez pasemek. 10\10 ♥



Sukienka: Średnio mi się podoba, ( żartuję, kocham, hehe) lecz do konka pasuje jak ulał. Nomz, taka romantyczna. W look'u również doskonale się prezentuje, bo szalik zakrywa górną część, która najmniej mi się podoba. Najbardziej wnerwia mnie cena, i tytuł. Kurde, 650sc? Niby nie najgorzej,
bo ostatnio sukienki kosztują do 1800... Love Me... Serio? Kochaj mnie? No comment. Ale chodzi
przecież o wygląd, więc 9\10

Buty: E. No wiecie, że mi się nie podobają. Za bardzo błyszczące, jak na mój gust. Również dziwnie wyglądają na nogach. Co tu więcej opisywać, 7\10

Szalik: Zawsze podobały mi się szaliki w sklepie, ale żaden jakoś nie wyglądał ładnie na mojej MS. Ten, jeden, jedyny, nie dość, że jest bardzo fajnie pocieniowany i zasłania górę sukienki, to jeszcze nie jest 'za duży', i zasłania ( przepraszam za powtórzenie) tyle, ile musi. 10\10

Ogólna Ocena Look'a: 36\40, ale i tak sam w sobie jest mega ♥


Paleta:





Znowu: wiecie co do czego. Ale powiem.
Niebieska ramka: sukienka&buty&szalik
Pomarańczowa ramka: włosy

Do włosów jest jeszcze róż z sukienki >.< :^)
 
Inne wersje kolorystyczne:
 
 
 
Aw. Słodka, może nie romantyczna, ale i tak bardzo ładna. Podoba mi się, jak dobrałam kolor włosów. Myślę, że jedynie na sukience kolorek nico 'brzydnie', ale - o dziwo - na rolkach utrzymuje się nawet okey. Co ja mam tu więcej napisać? Podoba mi się, ale nie przebije oryginału :^) ... No dziś bez zapychacza :( Przepraszam, pojechał na święta, do Rumunii, do bliskich xd.
 
 
2 Wersja kolorystyczna:
 

 
O maatko!!! Czy ona nie pobija oryginału..? Jest zajebjaszta! Sądziłam, że ten look potrzebuje stanowczości. Ta wersja mówi, że to nieprawda. Delikatny, cudny łososiowy ( bądź też jaśniutki róż ) cudownie wygląda w komplecie. Na dodatek blond włosy są idealnie dobrane do colouru. Cudo *w* ... Zapychacz przysłał kartkę z Rumunii... xd
 
Dwie wersje, no.
Nie chce mi się.
Tego posta pisałam 3 dni, hahaaa serio.
Miłej Niedzieli!
 


OMG, nowe logo z look'iem *-*
Wycinałam postać w SumoPaincie,
po raz pierwszy :*
 
 
 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz