15 grudnia 2014

Światowi fejmi #1 - usunięcie kilku serii

Heloł!
Tu Mika.
Dziś u mnie, od rana chaos.
Nomz, ale do rzeczy. Muszę zrobić porządek z seriami, bo - nieograniczona ja - ciągle wymyślam nowe. Usunę na pewno W głębi MSP. Przepraszam , jest to bardzo czasochłonne. Projekty z TM będę wstawiała od czasu do czasu, ale nie jako seria. Lóg również nie będzie, bo się nie zgłaszacie. Mam nową serię, ( którą ma ''niby'' prowadzić Aranka) o niej zaraz. Będę opisywała nowe konki i robiła look'i. Co jeszcze? Nie wiem. Jakieś ciekawe notki też będę pisała. Ok, inforSrejszyn z głowy. Uff...

Ale, przejdziemy do pierffszej części Światowych Fejmów.
Chodzi o to, że wybieram fejma z jakiegoś MSP ( niemieckie dziś) i pokazuję jego przykładowego arta, film, look'a, projekt z DS i... I tyle. W sumie nie wiem po co tłumaczę, bo Ola mnie wyręczyła ;_;

Na niemieckim MSP największym fejmem jest angelinatoni
Ma 75 level, wow. Oto jej profil:



Ble. Naćkany, niemiecki styl. Nie mogę patrzeć na jej głowę. Ma tam: Rogi, uszka, przepaskę, Wianek i chustkę. Fuuu... Nie za ładna. Bluzka i spódnica - średnio. Ale widać, że  ma ''swój styl ''.
Podwyższę jej za to ocenę. No właśnie, oceniam wygląd, bo z charakteru ich nie znam - i poznam dopiero, kiedy nauczę się niemieckiego ( czyli nigdy) Wygląd ma 5\10, przepraszam, nie podoba mi się.

Najlepszy ArtBook:



Nie za bardzo wiem, jak to ocenić. Jeśli chodzi o wygląd, Art jest ładny, estetyczny, i widać, że autor się starał. Nie mogę natomiast ocenić treści, tzw. pomysłu. Nie, nie będę jak głupia tłumaczyła w translatorze, no. Zorientowałam się tylko, że na dole ( patrz - czarne litery, podstawowa czcionka) autor - Jetman123 - reklamuje swój film. Potem zobaczyłam też, jak wychwala swoje look'i. Hmm.. Niezbyt....

Aaaaa.... Chodzi chyba o to, że pokazuje instrukcję jak się rozpłakać ( chyba ).
No, orzeł z niemieckiego xd.

Nie licząc reklam, art fajny. Ocenię go 8\10

Najlepszy film:




Autorką filmu jest -Partysandy-1, i uważam, że jest super wykonany. Treść - nie będę się wysilać jak w arcie, ją pominiemy. Mimo wszystko fajne sceny, tła i aktorzy. Dziewczyna bardzo, bardzo się postarała, widać. Są jednak błędy, np. MS chodzi, stojąc w miejscu. Zdarzyło się tak dwa razy, nie odejmę Ci za to punktów. Dopatrzyłam się jeszcze, że niektóre buźki ( których było wiele ) nie są dopasowane do tekstu, emocji, jakie aktorzy odczuwają. Tak więc 9\10, spoko.


Najlepszy look:




Musiała zamknąć oczy, jassne.
No i przepraszam za dziwny 'błąd' w sukience xd.

Ogólnie nie widzę tu nic cudownego, nic, co wyjaśnia ilość love it look'a.
Buty są ohydne, powiem szczerze. Sukienka również niezbyt mi się podoba, ale
na Tobie, >Little Manju<, wygląda ona ślicznie.
Włosów jeszcze nigdy nie użyłam bo - tak samo! - mi się nie podobają. Myślę jenak,
że czapka dodaje im uroku.
Kolczyki i czapQa (xd) są fajne, te pierwsze doskonale pasują do butów, co je ratuje. Czapka
za to wspomaga włosy, braffo.
Look'a oceniam, wyolbrzymione 7\10

Najlepszy projekt:







. Pozwoliłam sobie wybrać projekt z piątego miejsca TOP bo... wiecie co xd

Nie wierzę..! Spódnica..?! Jak, ja się pytam, what?! O.o
Na dodatek, gdy ją ubieram mojej MS wyświetlają się czarne dresy, wiecie jakie.
Nie umiem rozszyfrować, jak oni to robią. Poza tym w dalszym TOP są inne takie rarytasy, np. czapka, 'puchata' sukienka, stanik... ŁOT..?!

Nomz, ale o projekcie. Nie licząc tego, że jej krój totalnie mnie zachwycił, to sama w sobie jest fajna, ale taka jednolita.. 9\10

Ogólna ocena niemieckiego serwera: 38\50, słabo...

Mam nadzieję że pierwsza część serii się podobała :)

Papatki,



2 komentarze:

  1. Na niemieckim MSP kilka osób robi takie unikaty. I to jest właśnie uniakt. Poza tym prawie wszystkie kolejne rzeczy w Top w DS na niemieckim MSP to unikaty. Ja tam nie wiem jak oni to robią. Pewnie przez hacki, bo admini to napewno nie są .-.
    Poza tym post fajny. Widziałam (chyba) w roboczych, jak Twój post był pierwszy. A seria bardzo mi się podoba. Nie wiem, czy wiesz (Maseełkooo *-*), ale na angielskim MSP jednak dziewczyna ma 79 lvl. Sprawdzałam, ma ona najwyższy z całego emespe.
    Posdr
    ~Mandarynka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  2. aham,spoko;-; .__.

    OdpowiedzUsuń