16 grudnia 2014

Jak zrobić logo? ~By Żelek~

Siems!
Tu Żeluś xd.
Dziś chciałabym zademonstrować Wam jak - po mojemu - zrobić logo.
No, zaczniemy?
[ jest to instrukcja dla początkujących, tak jak ja]

1. Jeśli wiecie jak , to po prostu robimy screen'a naszej Movie.

Ale jeśli nie, to:
Wchodzimy w >Miasto Filmów>ArtBooks>Stwórz nowy.



2. Wyskakuje nam tworzenie nowego arta.
3.Mamy taki pasek. Klikamy na głowę MS.


3. Wybieramy Movie, której chcemy zrobić logo. Ja robię sobie ^;
4. Klikamy na nią, ( powiększamy ) i wybieramy strój i animację, które chcemy do loga.
5. U mnie wygląda to tak:



6. Robimy screen'a ( klikamy na klawiaturze ''prt sc sysrq'' lub 'print screen'')


Zdj z gugla grafiki


7. Wchodzimy w program ''Paint''



Sorry za jakość ;c


8. Klikam klawisze ''Ctrl+v''
9. Pojawia nam się mniej więcej coś takiego:


Powiększ, jeśli jesteś ślepy ;_;



10. Klikamy opcję ''zaznacz'', która na poprzednim screen'ie była zaznaczona na niebiesko.
11. Zaznaczamy naszą Movie





 12. Klikamy lewy przycisk myszy>kopiuj.


13. Cofamy ( Ctrl+z) dwa razy
14. Znów mamy puste białe tło.
15. Klikamy klawisze ''Ctrl+v''
16. Mamy naszą Movie na białym tle.



17. Zapisujmy to w PNG! Koniecznie!
18. Jeśli chcemy mieć w logu dwie movie, powtarzamy całą akcję.
19. Wchodzimy na stronę. ( Sumopaint.com )
20. Klikamy szary napis ''Try Online''
21. Mamy coś takiego:



22. Klikamy na flagę USA, zaznaczoną czerwonym kwadratem na poprzednim screen'ie.
23. Klikamy na flagę polski ( zmieniamy język na polski )
24. Klikamy na krzyżyk przy obrazku, również zaznaczony na poprzednim screen'ie na czerwono.
25. Klikamy >Plik>Otwórz z Mojego Komputera>




26. Wybieramy zapisanego wcześniej screen'a naszej MS.
27. Klikamy na różdżkę: ( takie cuś, macie w skrinie)






28. Klikamy na nią, i zaznaczmy białe tło.
29. Klikamy klawisz ''Backspace''
30. Usuwamy ''resztki'' białego tła.
31. Klikamy Warstwa>efekty warstwy>Poświata zewnętrzna



32. Wybieracie jak chcecie, oto przykładowy efekt:



31. Zapisujemy. ( czyli: Plik>Zapisz na dysku Twardym)
32. Znowu zapisujemy w PNG!!!




33. Jeśli chcemy mieć w logu drugą Movie, powtarzamy operację.

34. Wchodzimy w gugla
35. Wyszukujemy tło, na którym chcemy robić logo.
36. Zapisujemy je ;^
37. Wchodzimy tu ( pizap.com )
38. Klikamy: Start>Edit Photo>Computer
39. Wybieramy wcześniej zapisane tło
40. Mamy cuś takiego:




41. Aby dodać do loga wcześniej obrobione Movies, należy kliknąć na górnym pasku w miejsce, w poprzednim screen'ie zaznaczone ramką na czerwono.
42. Klikamy zielony prostokąt z napisem ''Computer''
43. Wybieramy zapisane screen\y Movies.
44. Mamy coś takiego ( btw. inne tło i movies)




43. Ustawiamy MS w dowolnych miejscach, powiększamy je itp.
44. Chcemy dodać napis z naszym loginem? Wystarczy, że spojrzycie dwa screen'y w górę. Jest tam zaznaczona ramką na zielono drukowana litera ''T'', w górnym pasku.
45. Klikamy duży napis ''text''.
46. W pustym polu piszemy swój login\ksywkę\śmieszny tekst

Możemy jeszcze bawić się efektami, emotikonami itp., które znajdziemy  głównym pasku.
Poznajcie PiZap'a sami!
Ja jednak wolę proste logo.
Ano, jak mi wyszło?
Pokażę na koniec, cierpliwości ;^^


Mam nadzieję, że wiecie już jak zrobić - ZWYKŁE! - logo.
No to... pa?
.....
.....
......
i zaraz zobaczycie...
moje piękne...
LOGO!
...
...
...
...
...
Ta-dam!!!


I jak..? Mi się mega podoba ;*^ Omnom ;^;

















3 komentarze:

  1. Fajny poradnik, w sam raz dla początkujących c; Do screenów to ja używam takiego cosia jak "Narzędzie Wycinanie". Ale bajeer, wiem B) Jedna rzecz mnie tylko zastanawia: zawsze gdy widzę Twoje logo MS jest obrócona w prawą stronę. W Pizapie da się przewrócić zdjęcia, czy co tam się wkleja/wstawia xD No chyba, że Ci się tak podoba d; Problemu nie robię, tylko tak jakoś zwróciło to moją uwagę xD
    Posdr
    ~Mandarynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to 'narzędzie wycinanie' czy jak tam, to jest w Paincie?
      Wszystko by uprościć RZYCIE , kópa.
      Co do loga - nie umiem obracać
      Nowa jestem, no.
      \Milka

      Usuń