5 stycznia 2014

12 lvl - nareszcie! Mój nowy film i jego spoiler

12 lvl!!! <3 Kocham wass :3 Jesus, jestem taka szczęśliwa :p Miałam problem z odebraniem nagrody, ale jakoś mi się udało :* Teraz tylko 249 tysięcy i 13 ! XD Pomoszecie? Niedługo będę miała Elite na tydzień to boosterka zrobię :3 Łapcie screena :
Jak narazie obejrzały go tylko 2-ie osoby : Mipsi oraz Miria. Dziękuję wam za całego serca, dziewczyny ♥
Film bardzo ciekawy, patrzcie na komentarz na samej górze xD Potwierdzenie ; łapcie krótki spoiler
Dziewczyna imieniem Mellisa przeżywa różne przygody na studiach prawniczych. Podkochuje się w pewnym bogatym chłopaku - John'ie ; robi dla niego wszystko - odrabia pracę domową, kupuje jedzenie i bilety do kina, a nawet pożycza mu 500$!  Wtedy okazuje się, że do jej klasy dołącza biedny i utalentowany chłopak ze stypendium. Momentalnie zakochuje się w Mellisie, ale ona zaślepiona John'em odrzuca go. Adam (bo tak miał na imię ten biedny chłopak) sprzedaje swoje jedno ubranie (których ma bardzo mało) i kupuje za nie bilety do teatru oraz kwiaty, lecz Mellisa oblewa wodą Adama i całuje Johna. Wtedy zrozpaczony biedak rzuca się na Johna i wskutek tego Mellisa mdleje. John zabiera ją do szpitala, a potem idą razem do lasu, gdzie John wrzuca Mellisę do jaskini, w której pali się. Co będzie dalej? Zobacz sam/a! Kolejne części filmu już wkrótce...
Fajny spoilerek ? Starałam się xD
Dobra, to już koniec tego średniego posta. Na koniec 2 zdjęcia - mój pasek fame + mój podpisik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz