6 stycznia 2014

O mnie - Czarna Zuellas


Czarna Zuellas

Krótka notka o mnie : Jestem jaka jestem, nie muszę nic więcej dodawać. Lubię być w centrum uwagi, ale czasem wolę skryć się w cieniu. Jak coś mi nie pasuje to po albo : a) zmieniam to po swojemu, b) proszę, aby było inaczej i mówię to bez jakiego kolwiek poczucia winy. Nie mam żadnego doświadczenia "graficznego", po prostu robię wszystko... hm... bez planu, lecz starannie. Mama często mi powtarza : "Mów prawdę, najgorszą prawdę ale tylko prawdę, bo kłamstwo ma krótkie nogi.". I ma rację, bo ja... czasami - zresztą jak każdy - kłamię. Nic dodać, nic ująć - taka jestem Ja.

imię : Zuza
nick : Czarna Zuellas
wiek : 1* lat (na pewno powyżej 10, nie martwcie się XD)
hobby : rysowanie, czytanie książek, blogowanie, śpiewanie (może kiedyś wrzucę covera)
prowadzi : sims3-forever.blogspot.com
obecny lvl : 12 (od 5 stycznia 13r.)
ilość wolnych miejsc w BFF/♥ : BFF - zajęte. ♥ - wolne
ilość znajomych : 208
na MSP : często od godz. 11-12 do godz. 14-15
łączna ilość członkostwa VIP : 3 (chyba)
najbardziej na MSP lubi : Wikę, Nati, Krzyśka, Zośkę, Lewą, Aleksandrę
najbardziej na bloggu lubi : nie umiem wybrać

zaangażowanie na blogu/wykonała :

  • bloga (XD)
  • pierwszy post xd
  • reguły dla redaktorów
  • nieudane nagłówki
  • muzykę
  • zdjęcia polecanych filmów w menu po prawej
  • jedną instrukcję
Jak wyglądam? O tak! :
 Zakryłam sje, nie widać mnie :* I dobrze, brzydka jestem :c Nie śmiać się z wyglądu, taka już jestem!
Te zdjęcie specjalnie miało takie być XD

Mój podpis :
PAAA! <3

5 komentarzy:

  1. Jestem brzydka, nie hejtować mnie :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzydka?! Chyba zartujesz ! Piekna,sliczna i cudowna :D Nie oceniaj po okladce tylko to co jest w srodku :) Pozdrawiam Xoo Kicia ooX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahah, jaka śliczna!? :D BRZYDAL ;-;

      Usuń
  3. Ładna jesteś :)

    Aniamc ~ Ayalisa

    OdpowiedzUsuń