10 stycznia 2014

Parę słów o nowej (nawiedzonej) właścicielce bloga

Hejka, od dzisiaj będę z dziewczynami prowadzić tego bloga :) Może na początek powiem coś o sobie.
Więc, jak wiadomo z nazwy, nazywam się Paulina. Jestem w posiadaniu nietypowego zwierzątka domowego, zwanego siostrą bliźniaczką. Raczej się dogadujemy ( oprócz tego:,,zdychaj!'' rzucanego od czasu do czasu). Obie uwielbiamy rysować i prowadzimy innego bloga, na którego wstawiamy nasze rysunki, ale tutaj nie będę ich zamieszczać i gadać o sobie, bo to w końcu blog o MSP, co nie? Niestety posiadłam smutną cechę rozpisywania się w moich postach, czego będę starała się uniknąć.

Coś o mnie i MSP.
Gram całkiem długo, chyba od 2010 roku, z czego założyłam konto na koniec roku szkolnego, ale zaczęłam grać dopiero pod koniec wakacji. A więc cztery lata już będą. Znam czasy, gdy było jeszcze to,, stare msp'', za którym wszyscy tak tęsknią. Nigdy nie kręciłam 10seków, wolę robić,, prawdziwe'' filmy, z reszta chyba mi to wychodzi, bo z reguły dostaję pozytywne komentarze. Będę starała się pisać na tym blogu o rzeczach istotnych dla obecnych graczy. Do następnego posta!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz