3 stycznia 2014

Serio? :C

Naprawdę?! Wszyscy teraz macie do mnie pretensje. Usunęłam tą muzykę, podoba sie? Zróbcie se ją po swojemu. Cyt, przepraszam za moje samolubstwo. :c Byłam... głupia. Nic nie poradzę, taka już jestem.
Zrób nową muzykę, tylko najpierw na MSP napisz mi jakie chcesz dodać piosenki. I od razu mówię, nie odchodź z bloga. :c Będzie mi Ciebie brakowało. Nie będzie takiej beki. Tylko wasze zdanie się liczy, moje jest bez znaczenia. Pogodziłam się z moim losem ; nigdy nie będę ważna, zawsze w cieniu. Trudno. Dzisiaj pojawi się jeszcze jeden post o MSP (mam nadzieję) i proszę, Kamila, nie miej do mnie pretensji na MSP, chacie, i w ogóle nigdzie. Bo to nie jest miłe. Czasem można zranić czyjeś uczucia takimi słowami.
                                                                                                           Pozdro, joł :c
 
PS. Cyt, naprawdę, nie odchodź :C

2 komentarze: