3 stycznia 2014

Powstanie mojej postaci

Hej ;d w tym poście pokaże wam jak wyglądała moja postać gdy weszłam na msp ;d
_________________________________________________________

W dniu 21 grudnia 2012 roku powstała moja postać , wyglądała ona  tak :
(kliknij aby powiększyć)
 Tak. Tak strasznie wyglądałam ;-; . Jak bym miała zmienić swój wygląd "początkowy" to wyglądałabym miej więcej tak :
(kliknij aby powiększyć)
Potem zaczęłam robić , zadania pierwszą rzeczą którą kupiłam były te włosy :
Tak wyglądał mój pierwszy look :
  A oto mój pierwszy artbook ;-;  tandetny :
A oto mój pierwszy flm "Top MovieStar" o.O
Później zaczęłam od razu inaczej grać . Zmieniłam swój styl i kupiłam sobie VIP'a wyglądałam jakoś tak :
Z następnym VIP'em też sie zmieniłam ..


I z natępnym też , ale to już mój aktualny wygląd , poradziła mi go Izabela221 ♥ Dzięki Doma !
Chcecie zobaczyć mnie jak wyglądam własnie w TEJ chwili ? macie :
Właśnie przeglądam zaproszenia do znajomych ;-;
znalazłam zdjęcie mojego pierwszego VIP'a łapcie :
Widzicie te małe zmiany w msp ?

1 komentarz:

  1. Śliczna byłaś Xd A szczególnie na początku Xd /pierwszy screen\ ;D

    OdpowiedzUsuń