18 stycznia 2014

Nowe Lvl i... błędy?

Jak już wiecie od Mipsi - na MSP są nowe lvl'e.
Ja awansowałam o 4 lvl, chodź moim zdaniem moderatorzy pomylili się. Czemu? Już wyjaśniam.
Jak my - gracze awansowani np. NA 12 lvl - mamy przejść 100 lvl?! Bez sensu.
Moim zdaniem moderatorzy powinni nasz lvl przed zmianą pomnożyć przez 4.
Czyli mój przypadek : 12x4=48. Miałabym teraz 48 lvl.
A to, że jakaś tam AlaKinga miała sobie 25 lvl, a teraz ma 60, to mnie najmniej obchodzi. Czemu graczom 22-lvl'owym pododawali więcej niż 4 lvl'e? -.- Przykładowo WASZA (ja nie wiem co wy w tej dziuni widzicie) kochana Alusia Kingusia dostała aż 35 leveli w BONUSIE :3 Czyli o 31 więcej niż my - zwykli, nic nie znaczący gracze już nie zasługują by im przynajmniej dać 20 lvl'i, c'nie, mody?
Wiecie jak ja sobie to wyobrażam? :3
Że FAWORYZUJECIE sobie 25 lvl'e i dodajecie im z 30 leveli, a nam tylko 4 ^^ SUPER BYĆ ODSTAWIONYM NA BOK ŻEBY JAKAŚ TAM DZIUNIA Z 60 LEVELEM KRÓLOWAŁA NAD MSP! Wiecie co czuję, prawda? c:
Trudno, że AlaKinga miałaby teraz 100 lvl - my byśmy mogli nadal wbić te nieszczęsne levele z przynajmniej wbitym 30 *-* Hehe, ale cóż, modzi myślą tylko o sobie, nie chcą nawet zmienić tych wkurzająco mrugających oczu. A no.. właśnie... Jak już poruszam temat błędów... :)
BŁĄD PIERWSZY - Wolno ładujące się opcje
Właśnie. Błąd ten jest szczególnie wkurzający u mnie, 
nawet jeżeli mam tylko 223 znaj.
Ostatnio nie ładowały mi się profile
innych użytkowników,
3 dni z rzędu (w tym dziś) :
1. Na załadowanie filmów czekałam z 5 minut,
co jest denerwujące, bo zawsze ładują mi się w jakieś
60 sekund.
2. Gdy już film się skończy, czekam ok.
2 minuty na pojawienie się okienka do oceniania
i przesyłania komentarzy, przy czym
po napisaniu komentarza i ocenienia filmu
czekam również 2 minuty na to,
żeby zobaczyć Okno Główne danego filmu.
BŁĄD DRUGI - Wkurzająco mrugające oczy MovieStars
Was to pewnie też wkurza, prawda?
Nie wiem do końca, czy to błąd,
czy tak miało być,
ale gdy robisz np. art z przybliżoną MovieStar,
jest to bardzo wkurzające, gdy te oczy tak mrugają i mrugają.
Kochani moi, ja już lecę, nie będę się rozpisywać ;p
Żegnam was,
Pozdro ziomQy
[dzisiaj inny podpisik xd]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz