10 stycznia 2014

Żegnajcie?

Jak widać - na blogu postów nie było trochu długo. I myślę, że przez większość czasu tak zostanie. Czemu?
Już mówię. Jak wiecie, we wrześniu zaczęła się szkoła. Jestem teraz w klasie, która ma trudniejsze materiały niż w poprzednim roku. Teraz zaczęła się prawdziwa nauka - jak powtarza moja Mama, dzięki której teraz bardziej słucham na lekcjach i lepiej się uczę. Mam słabe oceny, muszę je jakoś podciągnąć. Do tego dochodzi więcej prac domowych, są o wiele trudniejsze. Jak by jeszcze było mało, dołączają się nowe przedmioty. Więc chciałabym was poinformować, że posty, które piszę ja, będą pojawiały się bardzo rzadko. Czemu? Niestety nie za bardzo będę mogła wchodzić na komputer kiedy jest szkoła, czyli od poniedziałku do piątku. Jak będę wchodzić to : a) Z telefonu lub tableta. b) Z komputera na jakieś 10 minut. Kiedy jest b), nie próbuję nawet pisać postów, bo nie warto. Niedługo na szczęście są ferie, one mnie uratują. Ale hola hola! Oczywiście w weekendy będę mogła wchodzić na jakieś 20/30 min. do 1/2 godzin. 
Tak więc.
Narazie :
Żegnajcie...? :c
PS. Jeszcze do tego, wybuchła kłótnia między Aleks a Cyt. Cyt się obraziła na to, że dodałam coś własnego do dawniejszego App MSP i odeszła z bloga c: To nawet dobrze, wiecie co ostatnio zrobiła? Usunęła Aleks z bloga i zmieniła język na chiński :c Nie podobały mi się te jej huśtawki nastroju, wolę, żeby jej nie było na tym blogu, jeżeli ma zachowywać się jak właścicielka, którą jestem ja c: Aleks po krótkiej przerwie już jest na blogu, i z wielkim uśmiechem na dziobie powitajcie nową redaktorkę bloga którą jest...
... Mipsi! :) Jbc. ma 14 lvl, po prostu jedynka mi się ucięła jak screena robiłam c:
Zrobiłam dla niej nową wizytówkę (oczywiście może sobie ją zmienić, po prostu pomyślałam, że to by było miłe xD)
Fajna? c: Starałam się, Paula (Mipsi) mam nadzieję, że Ci się spodoba c: xD
No to papapapapa moi kochani <3

2 komentarze:

  1. Szłitaśna wizytówka ^-^ A w ogóle to fajnie wyglądam z tym czwartym levelem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń