7 stycznia 2014

Uwaga!!!

Hey ^^ Nudziło mi się i nie miałam pomysłu na posta, ale wkońcu wymyśliłam.
Chciałabym poruszyć wrażliwy temat ; mianowicie - hakerka Nikuss.
Jej ctr :
Niby wydaje się taka niewinna.... Tak naprawdę nie jest. Ostatnio shackowała wiele kont, sama się do tego przyznała, screen jej bloga :

Screeny są odwrotnie. Tak jakoś...
Do Nikuss :
Nikuss, ja tam nic do ciebie nie mam, nie obchodzi mnie to, że jesteś hackerką. W ogóle nie obchodzą mnie rzeczy "hackerskie" np. Noce Hackerów itp. Po prostu chciałam ostrzec moich czytelników, przed wszystkimi hackerami. I PROSZĘ, NIE KRADNIJ JUŻ KONT. NIEBO (ZRESZTĄ JAK INNE DZIEWCZYNY OD KTÓRYCH CZASOWO "POŻYCZYŁAŚ" KONTA) ZBIERAŁA NA 25 LVL I WYDAWAŁA KUPĘ KASY NA SWOJE VIPY, NIE PO TO, ŻEBY JAKAŚ NIKUSS N PRÓBUJĄCA SIĘ WYBIĆ UKRADŁA JEJ KONTO ;) SKORO SAMA NIE UMIESZ WBIĆ 25 LVL I NIE MOŻESZ MIEĆ VIPA NA ROK, TO NIE JEST POWÓD, ABY KRAŚĆ INNYM KONT ;) INNI TEŻ MAJĄ SWOJE ŻYCIE, KTÓREGO ŻADNA OSOBA NIE MOŻE JUŻ ODEBRAĆ.
__________________________________________________
                                                                                                            Pozdrawiam, moi mili.
I uważajcie na Nikuss ;) Nie podskakujcie jej, bo skończycie jak Niebo i Kell - Pupa Murzynki was będzie kochać XD
 Papa :3
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz