7 stycznia 2014

O mnię - Lewax3

Dziś napisze wam coś o mnie C:

Lewax3



Krótka notka o mnie : Jestem dziwna, creazy więc ;____; na historii zamiast się uczyć to opowiadam dyrektorowi o moich snach hahaha XD nje lubie tego gościa C: hmm nwm co pisać ;_; lol ?  Uwielbiam oglądać MATRIXA <3 moją ulubioną książką  jest : "Gdzie Indziej" - Gabrielle Zewin
Słucham rapu i reggae ale czasami popu . Uwielbiam rysować , śpiewać grać w noge , OGÓLNIE TO KOCHAM SPORT NIE ZAPRZECZAM ♥ zadaje sję z chłopakami ;___________________;  no i ? XD nie moge ? B))  huheuehu xd to chyba wszyskomm xd


imię : Andżelika
nick : Lewax3
wiek : 11 lat
hobby : rysowanie, blogowanie , granie w piłkę nożną , śpiewanie (wrzuce wam kiedyś covera :))
prowadzi :
obecny lvl : 10 ♥ Wbity przez was  :D dzisaj ;3 czyli 7.1.2014


ilość znajomych : 10 (:
najbardziej na MSP lubi :
  • Linetta Love
  • Jaskravaa9090
  • Izabela221
  • Cyt
  • Zue
  • 1Aleksandra1
  • Super ciacho ...xD
  • Viola007<3
haha wypisałam wam 8 naj znaj z 10 ;_________; 
zaangażowanie na blogu/wykonała :
  • Instrukcję (strone ;_; ) 
  • Nieudane nagłówki (pracuje nad tym XO )
  • Kilka postów xd
  • Hackerzy (strone)  
  • Rybki (zejdź na sam dół bloga :3 )
Widzieliście jak wyglądam ale macie jeszcze raz ;_; :
Brzydal ;-;

2 komentarze:

  1. Co kłamiesz, śliczna jesteś xd Popatrz na moje zdjęcie i se porównaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ! co ty gadasz ?

    OdpowiedzUsuń