4 stycznia 2014

Mój wymyślony konkurs ! + Moja mała sesja + Nasze nowe konto !

A więc będę czasem wam dodawać post "Mój wymyślony Konkurs" , ten który wam pokaże jest wymyślony ale już kiedyś był taki konkurs na MovieStarPlanet.
Temat konkursu to...
A więc , "początek by wyglądał tak"
Może być błąd bo na angielskim nie miałam jeszcze słowa "Ślub" i wzięłam z translatora xD
                                                 Tutaj macie małego Artbooka C:

A teraz przejdźmy do dalszej części tematu czyli "Moja mała sesja" :D aż dwa zdjęcia ;-;
A więc tu macie moją sesję z Jaskravaa9090
sesja też ma temat "Ślub" :3



Przejdźmy do następnego tematu XD czyli "Nasze nowe konto"
A więc dziewczyny postanowiły że stworzą konto na msp :
Zwariowaneee msp
no i ono powstało xD
Wygląda tak :
                         Zapraszajcie nas i pomóżcie nam wbić lvl :) zapraszamy też na seki ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz