6 stycznia 2014

Wywiady z.......

Hey ^^ Zrobiłam aż 2 wywiady z.. 1. Ricca105 , 2. Diiihly. Najpierw Ricca :
1. Od kiedy jesteś na MSP?
Zarejestrowałam się na MSP 22 marca 2011 roku.
2. Jaki był twój pierwszy film?
Miałam wtedy 11 lat, więc moje filmy były głupie XD Pierwszy nosił tytuł "Na Centrum" i opowiadał o osiedlowym życiu 3 przyjaciółek.
3. Czy "posiadasz" przyjaciela na MSP, który był od początku i pozostał nim do dziś?
 Nie mam takiego przyjaciela, wszyscy z którymi się dawniej przyjaźniłam mnie wystawili, nie utrzymuję z nimi kontaktów.
4. Czy podobają Ci się aktualne zmiany na MSP?
Jest całkiem fajnie, ale nie przekonują mnie nowe zwierzaki.
5. Czy twój styl na MSP zmienił się od założenia konta?
Tak, na początku preferowałam styl Emo, jednak z czasem zmienił się on na bardziej dziewczęcy i kolorowy.
6. Lubisz robić looki i artbooki?
Uwielbiam robić looki i cieszę się, kiedy są one kupowane przez innych, ale za tworzeniem artbooków nie przepadam.
7. Czy robiłaś kiedyś artbooka typu "daj lovka albo..."?
Nigdy czegoś takiego nie robiłam, w ogóle prawie nie robię artbooków, robiłam je dawno temu gdy nie było jeszcze "Top Artbooków".
8. Czy robisz looki od razu po kupieniu nowego stroju?
Najczęściej tworzę looki od razu po zakupieniu nowego stroju w sklepie.
__________________________________________________
Wywiad z Dih.
1. Kiedy założyłaś konto na MSP?
2 lata temu :)
2. Lubisz robić filmy?
Bardzo !
3. Jaki był twój pierwszy?
Zombie School, jeśli dobrze pamiętam :)
4. Czy twój styl zmienił się od założenia konta?
Tak. Na początek miałam typowo dziewczęce stroje, do ok. 14 lvl nosiłam męskie ciuchy, a na sam koniec zaczęłam ubierać się jak Arli itd. ale głównie zamiłowanie mam do unikatów z Vip na rok :)
5. Czy jesteś zadowolona z nowych zwierzaków, i z tego, że będzie ok. 100 lvl?
Tak :)
6. Co chciałabyś zmienić w MSP?
Chyba nic ;)
_______________________________________________
To były nasze dwa wywiady z - myślę, że kojarzącymi wam się osobami. Na koniec ich profile :

PAAA <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz