3 stycznia 2014

Jak fajnie się ubrać ? + Wywiad z Izabela221

Hej ;3 A więc obiecałam wam dwa długie posty :D więc na co czekać ? zacznijmy ;)
________________________________________________________________________
                                            FAJNE STYLIZACJĘ !
W tym temacie pokaże wam "Jak fajnie sie ubrać na MovieStarPlanet" , nie koniecznie to dotyczy konkursu (: Do każdej stylizacji dodam mały opis ;3

                                                                        Stylizacja I

(Kliknij aby powiększyć)
                              Oto i moja stylizacja , nr. I (liczby będę pisać po rzymsku *.*)
Nie za bardzo lubię kolor różowy ale większość moich znajomych MovieStars ma właśnie w takich kolorach stroje , więc i ja postanowiłam zrobić jakąś stylizację dla "fanów różowego" (:  możecie też zmienić kolory ;d Jeżeli nie wiecie jak zmieniać kolorów w ubraniach to na górze naszego bloga , jest napis "Instrukcję"  , to strona prowadzona przez Lewax3 na którym znajdziecie porady (: , co do opisu stroju .. (cóż ale sie rozpisałam no ale post ma być długi co nie ? :D ) buty dopasowałam do koszulki a że jestem fanem kolorowych włosów zmieniłam je na ten sam kolor (:

                                                      Stylizacja II - dla VIP

(kliknij aby powiększyć)
Oto moja II stylizacja . Podoba wam się ? (Uwielbiam niebieskie włosy , są takie seksi *.* ).
 Druga stylizacja jest dla osób ,które mają VIP. Balerinki są czarne tak jak czarna jest bluzka (; , a spodenki są jasno błękitne tak jak włosy :*

                                                                 Stylizacja III 

(kliknij aby powiększyć)
Oto stylizacja nr. 3 Jest dla zwykłych użytkowników, tym razem postanowiłam na blond włosy spodnie w czarno-czerwone paski , bluzkę z napisem "L♥VE" oraz białymi butami , fajny zestawik co nie ?  chyba sobie taki kupię *.*
                                                       Stylizacja IV - Dla VIP

(kliknij aby powiększyć)
Stylizacja numer IV :D , a więc to jest stylizacja dla Vip'ów Czarno-Biała (: z odrobiną bardzo jasno fioletowego ;D Mam nadzieję że wam się podoba kosztuje 2350 sc :* Włosy nie są fioletowe :( ale co tam czarne też do tego pasują :)
_______________________________________________________________________________
                WYWIAD Z IZABELA221

Jak długo grasz już na MovieStarPlanet ?
Od marca 2011 roku
Skąd dowiedziałaś się o MovieStarPlanet? 
Od najlepszej przyjaciółki :3
Na ile % w skali 0% - 100 % Lubisz MovieStarPlanet ? 
szczerze to 40%, ale uzależnienie zrobiło swoje ;/
Chciałabyś coś zmienić w MovieStarPlanet ? 
tak, na pewno starą "klinikę piękna" , przywróciła niektóre unikaty, a najbardziej chciałabym żeby ludzie byli milsi.. ;/
Chceż kogoś pozdrowić ? 
mojego psa XD
Chceż coś dodać?
Nie ;33




To koniec już tego posta , będzie jeszcze jeden ;3 zapraszam ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz