4 stycznia 2014

Z Archiwum Z #1

Hej ^^ Postanowiłam zrobić takie... przekopywanie się przez moje filmy (których jest chyba z 50 albo i więcej) i opowiedzenie o tych filmach ;) To będzie ukazywać się jakiś raz na tydzień, jakoż, że już 7 stycznia idę do szkoły :c. W każdym poście był by jeden film, jeden artbook i jeden look (bym szła od ostatniego).
Przedstawię wam mój żalowy film pt. "Tajemnice Lasek odc.1" XD Wiem, nazwa żalowa. Jak i film. Był tylko 1 odcinek, ponieważ zaczęłam robić serie które miały ok. 15-20 odcinków. :D Wiem, że mi się chciało je robić... wtedy miałam fazę na filmy :p Dobra, oto krótka prezentacja
Widzicie, to był rzeczywiście mój pierwszy film. Na resztę nie patrzcie XD
Tu mamy komentarze i aktorów :
Jak widzicie, wyglądałam strasznie. Dopiero zaczynałam. 
Teraz czas na artbooki :

Tak, na artbook "ŁAMIE MI SERCE" albo "Ja kocham go" nie patrzcie. Byłam po uszy zakochana ;**
Ale to minęło, jest w innej klasie. :c
Lecz to nie czas na moje problemy miłosne XD Przedstawiam wam mojego pierwszego arta "Przyjaciele i dobrze jest". Był to artbook robiony z sercem, bo to prawda. Nazwa artbooka sie zgadza. 
Ta brzydula w niebieskiej "obłoczce" to ja :< Wiem, brzydka byłam. :3 
Pora na looki! :>
Tak... nie ma tu zbytnio co prezentować :3 Mój styl zmienił się od tamtej pory, teraz odcienie w moich ubraniach to właśnie te kolory :

Czyli różne odcienie białego, szarego oraz kolor czarny (normalny, bez odcieni).
Dzięki, pozdrawiam, to już by był koniec tego posta ^^
                                                                                      Pozdro zią :d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz