3 stycznia 2014

Wywiad z Lolinkassi :3

Postanowiłam przeprowadzić wywiad z Lolinkassi. Proszę, oto on (nic nie zostało pozmieniane)
_____________________________________________________________________
Czarna Zuellas : Od kogo dowiedziałaś się o MovieStarPlanet?
Lolinkassi : O MSP dowiedziałam się z Disney Channel, lecz moja młodsza siostra i koleżanki z osiedla zaczęły grę. 
Zue : Kiedy zaczęła się twoja przygoda z grą?
Loli : W marcu 2011 założyłam swoje pierwsze konto. Dostałam na nim niestety ban na zawsze, stworzyłam Lolinkassi w lipcu 2011, ale zaczęłam nią grać dopiero 22 grudnia 2011.
Zue : Kto był twoim pierwszym przyjacielem na MSP i czy znalazł się taki, który pozostał nim do dzisiaj?
Loli : Pierwsza była PunkowyCukierek. Ma teraz z 18 lat i od 2 i pół roku już nie wchodzi i raczej z powodu wieku już nie wróci, zerwałyśmy kontakt gdy dostałam tamtego bana, ale przyjaciele i zwłaszcza przyjaciółki mam tutaj, głównie moderatorki i ownerki tego bloga, ale jest ich o wiele, wiele więcej.
Zue : Jaki był twój film na MSP, który pozostał w twoim sercu do zawsze? 
Loli : Hmm... mój film... na początku gry na Lolinkassi zrobiłam pewien serial... był pierwszy na tym koncie, i miałam tyle radochy z tworzenia go - teraz już jestem naprawdę starsza i mija radość z gry.
Zue : Jak sądzisz, czy twój styl zmienił się aż tak bardzo od założenia konta?
Loli : Tak. Na początku gry był taki zwykły... potem zaczęłam eksperymentować, a teraz idzie mi lepiej, bo robię looki dla UkradnijDlaMnieNiebo, Aeneo, Cochanella, Arli, każdego z tego bloga i każdego, kto mnie o to poprosi. 
Zue : Czy na początku gry robiłaś artbooki z nudy, czy starałaś się je robić z sercem?
Loli : Ja nigdy nie lubiłam robić artbooków, i ich właściwie w ogóle nie robię. Robię artbook raz na parę miesięcy.
Zue : Podobają Ci się aktualne zmiany?
Loli : Aktualnie jest dobrze. Bywało lepiej na początku, bywało gorzej wiele razy. Bonsters są naprawdę słodkie, ale nie mogę się doczekać 100 poziomów, bo w końcu będzie jakiś nowy cel we wbijaniu.
_________________________________________________________________
To już koniec tego naprawdę szczerego wywiadu ;p Paa! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz