2 stycznia 2014

Highscores - czyli co jest na topie?

Jak sam tytuł wskazuje - w tym poście zajmiemy się highscores. Jak wiecie, ALAKINGA jest najlepszą polską MovieStar, a niedowiarkom (których pewnie w ogóle nie ma) udowodnię to :
 Tak,  ma bardzo dobre wyniki jeżeli chodzi o filmy oraz starcoints oraz oczywiście level.
Teraz czas na filmy. Oto najlepszy film tego tygodnia :
W tym okresie jest to "Justin Bieber gra w MovieStarPlanet cz.1".
Film bardzo mi się spodobał.
Oto najlepszy pokój moviestar ELDE999 (liczy 129 292 loves)

Pora na nasze jakże stylowe looks
Tym razem najlepszym lookiem nie jest look wzorowany na MH tylko jest to Look Arli (który, jak jest w nazwie, podobno robiła Lolinkassi)

Przedstawiam wam nasze kochane artbooki
Teraz jest to artbook pt. "Jaki kolor lubisz?" zrobiony przez Miss$Monika. Bardzo pomysłowy.

Oto nasze najfajniejsze filmy na MSP YouTube :

Najlepszy z najlepszych filmów nazywa się... "Król Julian śpiewa [#6] ft. Cleo&Donatan - My Słowianie"
Nie oglądałam go jeszcze, ale pewnie obejrzę, skoro jest w top. Na pewno jest bardzo śmieszny :D

Czas na naszych malutkich milusińskich. Oto top zwierzaki :
Prawie cały czas najlepszym z najlepszych jest Duduś należący do klaudia0501. Zwierzak liczy sobie 10 lvl.

Pora na nasze kolorowe ubrania. Tym razem top ubraniem jest/są...

(Moim zdaniem) nieładne okulary kosztujące 50 sc. Mimo tego, że są bardzo... nietypowe, kupiło je już 917 MovieStars. Myślę, że kupili je tylko dlatego, że na początku gry dostajemy 200 sc i mamy misję w której trzeba kupić jakieś ubranie. Więc większość nie chciała pewnie wydawać kasy. Założę się, że połowa tych 917-tu osób nie nosi nawet tych okularów. Ale nie o tym mowa, kompletnie odeszłam od tematu dzisiejszego posta.
Pokażę wam teraz top artykuły ;

Ta muszla natomiast bardzo mi się podoba. Nazywa się ona "Underwater Perfect" co oznacza "Podwodna Perfekcja (?)", przynajmniej ja tak tłumaczę.

Pora na przedostatnie okno, a w nim są... zgadnijcie ;) No oczywiście, nasze kolorowe i pomysłowe tła.
Tym razem jest to tło przedstawiające piękną jaskinię w towarzystwie rafy koralowej oraz baniek.
Nazywa się ono "Ocean Crib" znaczące  bodajże "Oceaniczna Szopka (?)" lecz znowu nie jestem tego pewna. Kosztuje 500 sc.
Teraz ostatnia rzecz - animacje.
Top animacją jest najnowsza animacja z nowego konkursu pt. "Seashell Queen" znaczące CHYBA "Muszla Królowej (?)" i kosztuje 3 diamenty.
To już koniec posta o Highscores ^^ Mam nadzieję, że się podobał, bo się napracowałam XD
Papapapapapa :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz